ICG Fashion software

FashionBase Start voor Fashion in de Cloud

Voor labeleigenaar en wholesale

FashionBase Start voor Fashion, backoffice incl. financiele administratie voor € 1,- per dag voor Mac en Windows. 

A-  Op locale PC (Mac en Win.) voor €31,- per maand.

B- Online voor €59,95 per maand. Neem uw eigen programma's mee in de Cloud. Werken vanaf uw Windows, Mac en Tablet PC .

 

FashionBase Start incl. relatiebeheer (CRM), artikel- en voorraadbeheer, pre-orders/orders, orderbevestiging- en, pakbonnen en facturen. Inkooporders en beheer en ontvangsten,  import/export.

Financiele administratie, deb/cred en telebankieren.

Uitbreidbaar pakket van functies en gebruikers.

 

 

Pre-sales & orders:

Vanaf uw iMac of Windows Notebook PC maakt u de bestelling voor uw klant. Deze Pre-orders kunnen nog worden gewijzigd tot vaste orders en kunnen direct naar de klant als .pdf ter bevestiging per email worden gestuurd. U maakt  eenvoudige orderregels aan vanuit een artikelbestand. Dit kan vanuit de relatie met een specifieke prijsafspraak of door een nieuwe pre-order aan te maken. De pre-order kunt u printen op briefpapier en opslaan als PDF bestand. Vanuit de software kunt u documenten emailen naar uw klant.

Een ongewijzigde pre-order maakt u met een enkele muisklik tot een vaste order. Zowel voorraad orders als pre-orders print u of slaat u op als PDF almede orderbevestigingen en pakbonnen. Nadat de items binnen zijn gekomen en u ze gaan uitleveren draait u een pakbon uit, om vervolgens de vaste order met een druk op de knop om te zetten naar een factuur.

Kenmerken pre-sale orders & vaste orders

·                     Pre-sale orders en vaste orders

·                     Pre-sale orders omzetten in vaste orders 

·                     Order bevestigingen

·                     Artikelen

·                     Pakbonnen

Factureren:

Vanuit de software maakt u gemakkelijk een duidelijke en juiste factuur. Als u werkt met orders, dan kunt u met een druk op de knop hier van uit een factuur genereren. U bepaalt vooraf de layout en de opmaak van de factuur. U kan deze printen op briefpapier, opslaan als PDF bestand of klaarzetten om te versturen per mail. Nadat de factuur is geprint wordt deze automatische verwerkt in de boekhouding, u hoeft hier verder niets aan te doen.

Kenmerken factureren

·                     Facturering vanuit vaste orders

·                     Facturering uit artikelbestand

·                     Betalingscondities

·                     Kopie facturen afdrukken

·                     Factuurbatch afdrukken

·                     Pakbonnen en acceptgiro's afdrukken

·                     Facturen dupliceren

·                     Creditnota's maken

·                     Import / export artikelen

Inkoopbeheer:

Met behulp van Inkoop & Voorraadbeheer beheert u bestelde en ontvangen items.

Eenvoudig legt u de gegevens van een inkooporder (bestelling) van items vast. Ook kunt u direct vanuit een grote verkooporder een inkooporder toevoegen. En wanneer u de bestelde items daadwerkelijk ontvangt, legt u deze ontvangst vast en controleert u of de juiste items in de juiste hoeveelheden zijn ontvangen.

Kenmerken inkoop & voorraadbeheer

·                     Inkopen

·                     Binnenmelden goederen

Boekhouden incl. telebankieren: 

De software bieden een standaard boekhoud module die wordt ondersteund door accountants de modulen en functies zijn uitbreidbaar naar multi-user. Het boekhoudmodule is zeer compleet en overzichtelijk. U heeft de mogelijkheid om een onbeperkt aantal administraties aan te maken, waarin u in meerdere boekjaren tegelijker tijd kan werken. Per medewerker kunt u eenvoudig de privileges instellen. Vanuit boekstukken maakt u eenvoudig nieuwe boekstukken aan of kunt u bestaande boekstukken raadplegen.

Via het programma kunt u eenvoudig een overzicht samenstellen aan de hand waarvan u de aangifte omzetbelasting gemakkelijk kunt invullen.

Kenmerken boekhouden

·                     10 administraties

·                     Standaard grootboekrekening

·                     Schema per bedrijfsvorm

·                     Wachtwoordbeveiliging

·                     In meer boekjaren tegelijk boeken 

·                     Eindejaars verwerking bij afsluiten van boekjaar

·                     Directe verwerking

·                     Onbeperkt corrigeren

·                     Onbeperkt aantal grootboekrekeningen

·                     Onbeperkt aantal dagboeken

·                     Onbeperkt aantal verdeelsleutels

·                     Vaste journaalposten

·                     13 periodes per boekjaar

·                     Diverse zoeksleutels

·                     Automatische boekstuknummering

·                     Debiteuren/crediteuren aanmaken tijdens boeken 

·                     Grootboekrekeningen aanmaken tijdens boeken

·                     Kasstelsel BTW

·                     Factuurstelsel BTW

·                     Automatische BTW aangifte

Kenmerken Telebankieren

·                     Automatische betalingen (CLIEOP03)

·                     Inlezen digitale bankafschriften

Relatiebeheer:

De relatiebeheer module biedt alle mogelijkheden om een uitgebreide en overzichtelijke relatie database op te bouwen. In het hoofdscherm vind u alle contact gegevens van uw relatie en een overzicht van de contactpersonen, ook kunt u hier ook de fase van uw relatie vermelden. Doormiddel van het tabblad "Financieel" kunt u per relatie alle algemene financiele gegevens opslaan, ook kunnen hier de debiteuren en crediteuren gegevens worden ingevoerd. 

Alle informatie met betrekking op contactpersonen vindt u onder het tabblad "Contactpersonen". U kunt hier niet alleen de zakelijke en prive gegevens kwijt van een persoon, maar ook kunt u aangeven of deze persoon wel of niet een bepaalde mailing behoort te ontvangen.

 

Kenmerken Relatiebeheer

·                     Onbeperkt aantal relaties

          Prijsgroepen en korting

·                     Gebruik van fases

·                     Gebruik van Kix-code

·                     Extra tekstveld

·                     Exra scherm tekst

·                     Extra factuur tekst

·                     Meerdere contactpersonen per relatie

·                     Prive gegevens per contactpersoon

·                     Historie

·                     Import / export relaties

Opties A en B:

  • 1116 Helpdesk en service abonnement: €10,- p/mnd extra. Hiermee heeft u het recht op tel. of email ondersteuning. Service abonnement is niet verplicht u kunt ook bellen met de helpdesk €0,70 per min.
  • 1118 Opstartservice (op boekhouding gericht): €99,- eenmalig.
  • 1119 Training dagdeel boekhouden basis of gevorderen: €185,- (Bij een service-abonnement -20%).

De software ondersteunt Microsoft Windows XP t/m 7 en iMac OSX vanaf 10.4.

Als u kiest voor locale PC installatie (Win of Mac), biedt de mogelijkheid gebruikt te maken van de standaard RDS (Remote Desktop Services) in Mac en Windows PC's.  U kunt dan b.v. vanaf een iPad, Mac en Windows PC via internet werken op uw locale PC.

Online werken via Internet:

Wij bieden een Online oplossing gebaseerd op een Windows Server 2008 R2 en Citrix omgeving.                           Voordelen: 

  • Schaalbaar in opslagruimte per Gb en uitbreidingsmogelijkheid met uw eigen software. 
  • Mogelijkheid om de Citrix reciever te installeren op Apple apparaten zoals iPad en andere Tablets.
  • Uitstekende client-printer afhandelingen door de Citrix Universal printer en printerdriver.
  • Gebruikers kunnen eenvoudig toegevoegd en afgevoerd worden.
  •  Backup van de Applicatie, mail en andere software is centraal geregeld en inclusief.
  • Geen eigen server te onderhouden, alleen een PC met Internet aansluiting.
  • Hoge mate van veiligheid van de verbinding en uw Online bestanden in de Cloud.
  • Op een intelligente manier gebruik maken van de Bandbreedte.

Prijzen excl. BTW.

Meer informatie Bel 023-5373350. Download .pdf folder. 

Bestellen! Stuur uw gegevens via het Antwoordformulier.

Nieuws
ICG Fashion StorePack MKB
Actie ICG eCommerce2.0 Prestashop
Aanbieding ICG Fashion kassa oplossing
FashionBase App voor Fashion en backoffice
Voor Labelowner en Wholesale
ICG Fashion Prestashop eCommerce2.0
Compleet incl. backoffice
Online werken met ICG Fashion StorePack MKB
Informatie huuroplossing (SAAS)
FlatPOS en HIOPOS plus (fashion)retail oplossing
Actie: Low cost retail kassa - Klantervaring Sanafashion
ICG Fashion software
Telefoon: 023-5373350
Sitemap